Bericht van de penningmeester inzake contributie incasso

De mails en de opdracht voor de januari incasso zijn in dit weekend (31/1-1/2) verwerkt en verzonden. De afschrijvingen van de bankrekeningen zullen dinsdag 3 februari plaatsvinden. Wellicht kan dit per bank verschillen. Mocht het zo zijn dat u de afschrijving en de mail niet met elkaar in relatie kunt brengen, kunt u mij uw vragen daarover uitsluitend per mail toezenden. Telefonisch kan en zal ik daar niet op in kunnen gaan, omdat ik dan niet direct over de inninggegevens kan beschikken. U kunt uw mail sturen naar penningmeester@mysbc.nl.

Uit reacties van leden mogen wij opmaken dat wij met deze vernieuwde incasso-methodiek met vooraf een melding per mail een goede stap hebben gezet. De volgende stap, het structureel kunnen aanbieden van de incasso-opdrachten op de 15e van de maand, is nog in bewerking. Helaas is me dit tot nu toe nog niet gelukt, maar ik doe mijn best. Ik hoop dat in februari of uiterlijk maart rond te hebben.

Met vriendelijke groeten,
Frans Leusink, penningmeester



An unhandled error has occurred. Herlaad 🗙